4x Sentinel Forex


Tråd: 4X Sentinel Alle har eller sett dette verktøyet. Det skal overvåke megleren og gi deg beskjed om han er utro. Pleie å dele Xtremepippoacher har også denne teknologien. Besøk Kun registrerte og aktiverte brukere kan se lenker. for å finne ut mer. Avsløring av state-of-the-art BDT-mekanisme: Finn ut sannheten om megleren Nå, jeg kommer til å gi deg inn på en hemmelighet. Som du kan forestille deg, etter å ha handlet over 26 år og brukt over 550 handelssystemer, har jeg tatt en battering fra meglerne. Men til slutt lærte jeg noe uvurderlig fra min mentor. Han lærte meg hvordan å utnytte en glitch i deres system: en glitch som slår helvete ut av sine snooping måter. Etter mange år med å søke høyt og lavt for en kvalitet programvareutvikler, fant jeg endelig en mann som kunne kode denne feilen inn i et sofistikert programvareverktøy. Møt Liu Bo en fremragende, profesjonell utvikler. Dette verktøyet bruker state-of-the-art BDT (det vil si quotBroker-Detection Technologyquot). Det trekker ut hva som kalles slipp av hver handel. Alt som egentlig betyr, på veldig enkle vilkår, er at dette fantastiske verktøyet analyserer hver handel og trekker ut en viktig del av informasjonen. Dette vises da på handelsskjemaet ditt. END RESULTAT Det forteller deg om din megler er STÅLING fra deg. Så det lar deg slå bordene på megleren. De har ingen måte å hindre deg i å snuse på. Selv om du stoler på megleren, er dette fortsatt så verdifullt. Bare for å være sikker på at du ikke blir CHEATED. Dette verktøyet er virkelig fantastisk. Jeg bruker det hele tiden, på autopilot. Når jeg er borte, virker det helt håndfri og alt jeg trenger å gjøre er å bruke 12 minutter om dagen for å sjekke handlingene mine og sørge for at megleren ikke snyder meg. Jeg kunne ikke bare handle uten det. 8 gennaio 2015 CashBackForex Cashbackforex 10 febbraio 2017 Risultati zulutrade 09022017 Forex 6 febbraio 2017 Medie mobili e Profesjonell forex Forex 1 febbraio 2017 Sikring og konsolidering av valutakursen Kredittilsynet 23 august 2017 Sakura Fx Trading Ekspertrådgiver 20 år 2017 Classifica Zulutrade signalleverandør 20012017 Forex 17 gennaio 2017 INDIKI E COMMODITIES Kostnad per telt Corsi e Formazione 5 gennaio 2017 Kommer til å kalkulere denne verdien 3 år 2017 Solare pi vantaggioso del carbone Analyse di mercato 16 dicembre 2016 Trend: Kom riconoscere i movimenti nel trading Corsi e Formazione 15 dicembre 2016 Profesjonell Forex konsern CFD Formazione 29 november 2016 FXTM Broker 19 oktober 2016 IG Market Azioni 26 sett 2018 Deutsche Bank e suoi guai Analyse di mercato 23 settembre 2016 Vertice sul petrolio sotto i riflettori Analyse di mercato 19 sett 2016 Goldman Sachs E la sua analisi sul petrolio Analys di Mercato 5 settembre 2016 Petrolio: Impegno di Russland e Arabia Saudita Analisi di mercato 5 august 2016 Zulutrade signal provider 05082016 Forex 22 dollar 2016 Yesfx Forex 21 dollar 2016 Goldman Sachs sul petrolio Azioni 20 dollar 2016 Strategia da Pfx Corsi e Formazione 4X Sentinel Controlla il tuo megler Per jeg handler med: Ecco il plug-in di kontrollo per il monitoraggio dei broker 4x Sentinel Metatrader uno strumento, som du kan se på din forhandler. Somplicemente utilizzandolo sulla piattaforma del megler inserendo semplicemente questo i plugin sul vostro konto. Il Banco virtuelle del Plug-in stato sviluppato dalla Technologies av Boston Insieme MetaQuotes (jeg lager en formatert MetaTrader), og er en del av mega-forhandleren, og jeg er en profesjonell person: Possono ritardare le esecuzioni degli ordini, cambiare i margini, aumentare gli spread, insieme a slittamenti degli stop-loss. Du trenger ikke å legge inn plugin-moduler i klasse for å få tak i det. Du kan også bruke følgende: Velg en popup-fil og et komplett program med en megler og et komplett program. Genera rapporti giornalieri, orari o istantaneo con la storia degli spread fino agli ultimi 20 giorni. Rapporto interattivo che consente di monitorare qualsiasi periodo o una data specifica. grafica sullo schermo degli indicatori degli spread. Du kan bruke 4xSentinel per konfrontare med mellomrom. Con questo plug-in avrete le bevis konkrete da sbattere i faccia al vostro megler kvalifisere mestri komportamenti scorreti di ogni genere. Se ikke prodottoen din, men vær så snill og du vil bare være med på 30 giorni. (Bruk banner for å vise skjermbildet for å se 8220 se alt forex tool8221) .4xSentinel er et Metatrader-verktøy som er utformet for å beskytte deg mot meglerhåndtering ved hjelp av Virtual Dealer Plug-in. 4xSentinel vil overvåke alle dine handler på jakt etter slipp, marginendringer, spredespikes, utførelsesforsinkelser og reiterer 4xSentinel vil varsle deg når slike mistenkelige aktiviteter oppdages. 4xSentinel overvåker og registrerer spredningen i løpet av de siste 20 dagene, slik at du kan se hva megleren har belastet deg i hver handel, sammenligne spredninger mellom meglere eller finne ut om spredningen er så lav som du forventet. Registrerer og melder mistenkelig oppførsel: 4xSentinel vil oppdage og varsle følgende mistenkelige aktiviteter: Tilbakestill Marginendringer Utføringsforsinkelser Spredte spikes Slippages Spalt overvåking i sanntid: Den grafiske og numeriske spredningsindikatoren viser din nåværende spredning, gjennomsnitt, høy og lav, I tillegg vil spredene bli vist på en visuell tidslinje for enkel analyse. Utrolige rapporter: 4xSentinel logger spredningen og genererer timevis, daglig eller øyeblikksspredningsrapporter. Noen av rapportfunksjonene inkluderer: Viser lav, gjennomsnittlig og høy spreads. Inkluderer detaljerte tick-data. Vis enkelt dine åpne og lukkede handler i spredediagrammet. Evne til å zoome inn, for å få enda mer detaljert informasjon. Automatiske oppdateringer: 4xSentinel vil automatisk oppdateres da nye gjenkjenningsfunksjoner legges til for å oppdage mistenkelig megleraktivitet. 14 kommentarer Ønsket bare å legge til at etter at jeg hadde brukt dette flotte settet med verktøy i bare 2 dager, ble jeg varslet til noen skitne forhold fra megleren. Jeg brakte det raskt til deres oppmerksomhet og de refunderte meg flere pips. Nå kan jeg være trygg på at jeg har noe på kontoen hele tiden for meg. Dette er et must for hver handelsmann som ønsker å til og med lekeplassen og sikre fair play.

Comments

Popular Posts